Minkä tahansa yrityksen, joka etsii menestystä nykypäivän taloudessa, on seurattava markkinoita, kuunneltava asiakasta ja oltava avoin muutoksille.
1960-luvulta lähtien HOMAG-ryhmä on ajanut puunjalostusteollisuutta eteenpäin innovaatioiden ja teknologioiden avulla. Selkeän strategiansa ansiosta HOMAG-ryhmästä on kehittynyt yritys, joka kattaa koko puunjalostuksen valmistusketjun – 6000 työntekijää, jotka työskentelevät yhdessä asiakkaidensa kanssa kaikkialla maailmassa.
Yksi brändi: HOMAG
HOMAG Group näkee tämän päivän muutokset mahdollisuutena, ja on nyt ottamassa seuraavaa askelta: yhdistämällä nykyiset tuotemerkit yhdeksi brändiksi. Päätöksellä keskittyä yhteen vahvaan brändiin tulevaisuudessa, yritys antaa vieläkin suuremman painoarvon asiakkaiden, toimittajien ja kumppaneiden tarpeille. Tämä tulee johtamaan viestinnän selkeyteen ja mm. tuotevalikoiman yksinkertaistumiseen.
Runsaasti etuja asiakkaille
Tulevaisuudessa jokainen Homag-ryhmän valmistaman koneen kyljessä on Homagin logo. Asiakkaat ympäri maailmaa voivat edelleen luottaa totuttuun laatutasoon, vaikka HOLZMA palkkisahojen, Brandt listoituskoneiden, WEEKE CNC-koneiden ja BÜTFERING hiomakoneiden kyljessä onkin tulevaisuudessa HOMAG-logo. Tämä askel tuo runsaasti etuja asiakkaalle:
1) Yksi yhteyshenkilö myyntiosastolla kaikille ratkaisuille.
Henkilökohtainen HOMAG-asiantuntija tarjoaa neuvoja kaikille tuotteille ja auttaa asiakasta rakentamaan omaa yksilöllisen ratkaisunsa.
2) Yksi vahva tuotekehitystiimi taka innovaatiovoiman.
Yhdistämällä kehittämisosaamisen uusia ratkaisuja tuodaan markkinoille nopeammin. Innovaatioiden tarkoituksena on edistää asiakkaiden liiketoimintaa, auttaa heitä valmistautumaan tulevaisuuteen ja optimoimaan prosesseja.
3) Yksi vahva maailmanlaajuinen huoltotiimi.
HOMAG-huollon henkilöstö edustaa vankkaa teknistä asiantuntemusta tarjoamalla nopeasti ja ammattitaitoisesti tukea kaikkialla maailmassa.
4) Yksi verkkosivu kaikille ratkaisuille.
Tästä lähtien löydät kaikki ratkaisut Homagilta yhdestä verkkoosoitteesta. Tämä tarkoittaa, että löydät koko kaikki tuotteet helposti yhdestä paikasta unohtamatta lukuisia asiakaskokemuksia ja –esimerkkejä. Lue lisää osoitteessa www.homag.com
Uusi lupaus: ”SINUN RATKAISUSI”
Termi ”lupaus” tarkoittaa pitkäaikaista ja keskeistä brändilupausta, jota tietty tuotemerkki merkitsee. Esiintymällä yhtenä brändinä, HOMAG-ryhmä tekee lupauksen. Tämä lupaus perustuu kolmeen perusarvoon, joihin työntekijät ympäri maailmaa voivat samaistua:
– Yhteistyö
– Innovatiivisuus
– Ratkaisukeskeisyys
Nämä perusarvot yhdistyvät tehdä uuden lupauksen, jolla HOMAG esittää itsensä globaaleilla markkinoilla tästä eteenpäin: SINUN RATKAISUSI